::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 20
نویسنده پیام
hkermani99
آفلاین



ارسال‌ها: 2
عضویت: 19 /12 /1398
کاربرد کف کاذب اتاق سرور

گروه مهندسی floorcell، انواع کف کاذب تولید می کند. کف کاذب معمولا در سازمان ها و شرکت های شبکه ای و همچنین در ساختمان های دارای تاسیسات برقی و کنترلی استفاده می شود. اتاق سرور یا دیتاسنتر نیز از جمله مکان هایی است که توسط تیم floorcell با کف کاذب پوشش داده شده و امنیت شان افزایش داده می شود.
کاربرد کف کاذب اتاق سرور
اتاق های سرور معمولا دارای تجهیزات بسیاری مانند کابل، کانال، لوله و سیم های برق می باشد. با نصب کف کاذب در این اتاق ها، این وسایل و تجهیزات به صورت صحیح و استاندارد سازماندهی می شوند.
یکی از کاربردهای کف کاذب در دیتاسنترها و یا اتاق های سرور، این است که جریان هوای مناسبی را در محیط ایجاد می کند و موجب پخش یکسان هوا و جریان منظم هوا در محیط می شود.
توزیع مساوی وزن ساختمان و کاهش وزن سازه ها از جمله مزایای نصب و اجرای کف کاذب می باشد. شما می توانید اجرای کف کاذب را در ساختمان خود به گروه floorcell بسپارید و با کاهش وزن ساختمان خود، امنیت هنگام خطراتی مثل زلزله را کاهش دهید
پوشاندن کف اتاق سرور با کف کاذب floorcell موجب زیبایی مکان می شود چرا که از تجمع کابل ها و سیم ها در محیط جلوگیری می کند.
لوله های تاسیسات ها را نیز می توان از زیر کف کاذب عبور داد و تجهیزات و لوله ها را به سادگی در دیتاسنترها، پیاده سازی کرد. همچنین در صورت ایجاد اختلال در برقراری ارتباط و یا مشکل فیزیکی در کابل ها و سیم های زیر کف کاذب، می توان به سادگی با برداشتن هر تایل کف کاذب به سیم ها و تجهیزات زیر آن تایل دسترسی داشت و مشکلات پیش آمده را بررسی کرد.
قابلیت تغییر و گسترش نیز از جمله کاربرد کف کاذب اتاق سرور می باشد. در زیر کف کاذب فضایی وجود دارد که اگر در آینده نیاز داشته باشید تعداد کابل ها و تجهیزات را افزایش دهید یا آن ها را تغییر دهید به آسانی می توانید این کار را انجام دهید.
چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 23:39
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !